نمای ساختمان با سنگ تراورتن کرم

نمای ساختمان با سنگ تراورتن کرم

در این بخش به بررسی نماهای ساختمان با سنگ تراورتن کرم می پردازیم . سنگ های ساختمانی به عنوان یک جز جدایی ناپذیر از نمای بیرون ساختمان به شمار می آید و همواره از سالیان قدیم از انواع سنگ های ساختمانی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته که در این بین می توان به انواع سنگ های چینی ، گرانیت و تراورتن اشاره کرد . اگر بخواهیم به صورت گذشت زمان به بررسی این نوع سنگ ها بپردازیم باید سنگ های گرانیت و چینی را از نظر سابقه نسبت به سنگ تراورتن با قدرت تر دانست . سنگ تراورتن در این دهه اخیر در نماهای ایران بورس گردیده است و به دلیل داشتن خصوصیات ذاتی از جمله تنوع رنگ و داشتن استقامت و دوام و همچنین سازگاری با انواع شرایط آب و هوایی موجب شده تا از محبوبیت بالایی در بین طراحان و پیمانکاران برخودار گردد . نمای ساختمان با سنگ تراورتن موضوعی است که در این بخش قصد بررسی آن را خواهیم داشت . 
همانطور که اعلام کردیم سنگ تراورتن از تنوع رنگ بالایی برخوردار می باشد و یکی از رنگ های مطرح ، رنگ کرم می باشد.سنگ تراورتن کرم نیز از تنوع معادن بالایی برخوردار می باشد که 2 تا از مطرح ترین آن ها می توان به سنگ های تراورتن طرق و تراورتن لوشان نام برد . 
نمای ساختمان با سنگ تراورتن کرم از طرح ها و نقشه های متنوعی برخوردار است که یکی از محبوب ترین این نماها می توان به سنگ نمای رومی اشاره کرد . نمای رومی در این سال ها در کلیه ی شهرهای ایران فراگیر گردیده و از آن به عنوان یک نمای کلاسیک یاد می شود.پس به صورت بیشتر به اهمیت نمای ساختمان پرداختیم و به این موضوع باید بسیار اهمیت دهید که نمای ساختمان به عنوان مهمترین پارامتر در زیباسازی محله و شهر شما دارد . که خود بیانگر اهمیت توجه به انتخاب نما و همچنین سنگ ساختمانی است . 
 


فرم ارسال نظر