عکس نمای ساختمان با سنگ تراورتن

عکس نمای ساختمان با سنگ تراورتن

عکس نمای ساختمان با سنگ تراورتن

یکی از سنگ های پرکاربرد در این سال ها که در تمامی شهرهای ایران به صورت انبوه مورد استفاده قرار می گیرد ، سنگ های تراورتن می باشد و در بیشتر ساختمان های در حال ساخت از این سنگ در نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد . البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که از سنگ های تراورتن در بخش های دیگر ساختمان نیز استفاده می شود که در این بین می توان به ورودی لابی ها ، راه پله و حتی در بعضی از مواقع در بدنه ساختمان نیز استفاده می شود .

وجود تخلخل های موجود بر روی سطح سنگ تراورتن موجب شده تا این سنگ از قدرت چسبندگی بالایی به دلیل جذب ملات برخوردار گردد و به همین دلیل از آن در نماهای ساختمان با ارتفاع بالا مورد استفاده قرار گیرد .سکس از نماهای پرطرفدار می توان به سنگ نمای رومی اشاره کرد.

عکس نمای ساختمان با سنگ تراورتن

عکس نمای ساختمان با سنگ تراورتن همواره به عنوان یکی از موضوعات پر جستجو در بین طراحان و معماران و حتی ساختمان سازان می باشد که از این طریق به انتخاب سنگ های تراورتن براساس بازه رنگ و ترکیب آن ها می پردازد . نمای ساختمان با سنگ تراورتن در شهرهای اصفهان ، تهران ، شیراز و مشهد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد .

از دیگر خصوصیات دیگر سنگ تراورتن می توان به تنوع رنگ آن اشاره کرد که در این بین می توان به رنگ های سفید ، کرم ، تیره و... اشاره کرد . سنگبری تابان واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر به تولید و فرآوری سنگ تراورتن طرق می پردازد که در این مجموعه آمادگی خدمات رسانی در زمینه مشاوره و خرید انواع سنگ تراورتن را دارا می باشد . جهت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید.


فرم ارسال نظر