قیمت سنگ تراورتن طرق

قیمت سنگ تراورتن طرق

قیمت سنگ تراورتن طرق به کیفیت فرآوری آن و همچنین به رنگ بندی آن نیز بستگی دارد. با توجه به توضیحات قبل در نوشته و دسته بندی‌های مربوطه سنگ تراورتن طرق از معادن استان اصفهان استخراج می‌شود و بیشترین تولید آن نیز در سنگبری‌های استان اصفهان می‌باشد. سنگبری تابان نیز به صورت انبوه به تولید این سنگ در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به تولید آن می‌پردازد.
قیمت سنگ تراورتن طرق تا حدودی در بازار مشخص است و نرخ قیمت آن نیز از 25 هزار تومان و در بعضی اوقات تا 180 هزار تومان نیز قیمت گذاری می‌شود. شباهت این سنگ به تراورتن حاجی اباد و سایر سنگ‌های برند خود دلیلی بر این شده تا از آن به صورت انوه استفاده گردد. سورت سفید رنگ آن از بازه قیمتی بالاتری برخوردار بوده و به همین نسبت سورت‌های کرم و بعد از آن سورت‌های بژ رنگ آن در پایین‌ترین قیمت برخوردار می‌باشد.
شما نیز می‌توانید برای دریافت لیست قیمت و مشاهده سایر محصولات با ما در تماس بوده و از آخرین قیمت این محصول با خبر شوید. در پایان نیز باید به این نکته اشاره کرد که این نوع سنگ ساختمانی بیشترین استفاده را جهت نمای رومی دارد و یکی از مزیت‌های آن رنگ کرم روشنی می‌باشد که تا حدودی موجب برتری آن نسبت به سایر سنگ‌های مشابه ساختمانی شده است.



قیمت سنگ تراورتن طرق



قیمت سنگ تراورتن طرق اصفهان




فرم ارسال نظر