سنگ نما کرم

سنگ نما کرم

یکی از پارامترهایی که باید هنگام خرید سنگ توجه داشت بررسی فضای مورد استفاده است و اگر قصد استفاده از سنگ های ساختمانی را دارید باید توجه باید داشته باشید که هر نوع سنگ متناسب با یک فضا می باشد . امروزه از سنگ های ساختمانی جهت پوشش نمای داخلی و بیرون استفاده می گردد و علاوه بر کاربرد تزئیناتی از آن جهت عایق بودن ساختمان نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت . در بین انواع نماهای طراحی شده ، نمای کرم مایل به رنگ کرم نسبت به سایر نماها در ایران از محبوبیت بالاتری برخوردار است .
 برای این قبیل از نماها نیز سنگ های ساختمانی متنوعی وجود دارد که بسته به نوع کاربرد از جنسیت متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد . برای نمونه در جهت پوشش نمای بیرون ساختمان مایل به رنگ کرم از انواع سنگ های تراورتن می توان استفاده کرد . سنگ های تراورتن کرم تا حدودی به عنوان سنگ نما کرم نیز شناخته می شوند و از جمله معادن فعال مطرح در این زمینه می توان به انواع تراورتن های حاجی آباد ، دره  بخاری ، آتشکوه و همچنین تراورتن طرق اشاره کرد . این نوع سنگ ها به دو صورت موج دار و بی موج مورد فرآوری و تولید قرار می گیرند که از سورت بی موج آن نیز بیشتر به عنوان سنگ نمای رومی استفاده می گردد و گاها نیز  از آن به صورت ترکیبی با سایر سورت های سنگ های تراورتن مورد استفاده قرار می گیرد . سورت موج دار آن نیز همانطور که از آن نام آن بر می آید دارای موج های به هم پیوسته و منظم بوده که از این سورت به صورت یکدست و همچنین ترکیبی با سایر سنگ های تراورتن از جمله سفید و شکلاتی مورد استفاده قرار می گیرد . 
سنگبری تابان  واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به تولید و فرآوری انواع سنگ کرم نما   و سنگ نما رومی می پردازد و این واحد آمادگی خدمات رسانی در زمینه مشاوره خرید و فروش انواع سنگ کرم نما در شهرهای اصفهان ، تهران و یا سایر شهرهای ایران را دارا می باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید . 
 


فرم ارسال نظر