قیمت هر متر سنگ تراورتن کرم

قیمت هر متر سنگ تراورتن کرم

سنگ های تراورتن کرم به عنوان یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در نمای بیرون ساختمان جهت پوشش دادن سطوح ساختمان در ایران می باشد و باتوجه به خصوصیات ذاتی که از نظر رنگ و جنسیت موجب شده تا به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در نمای بیرون ساختمان مطرح شود . استقبال از این سورت در این سال ها از رشد بالایی برخوردار گردیده است .

قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن کرم به پارامترهای متنوعی بستگی دارد که در این بین می توان به سورت بندی ، ابعاد و نام معادن آن نیز اشاره کرد . از جمله معادن فعال در زمینه سنگ تراورتن کرم می توان به معادن حاجی آباد ، دره بخاری ، یزد ، زنجان ، تکاب ، طرق و ... اشاره کرد که هرکدام به نسبت دارای خصوصیات ذاتی خود بوده است .

سنگبری تابان واقع در شهرک صنعتی رضوانشهر اصفهان به تولید و فرآوری سنگ تراورتن طرق در ابعاد موج دار و بی موج می پردازد و این سنگ به عنوان یکی از برندهای پرطرفدار در بین طراحان و معماران ساختمانی در این سال های گردیده و اصولا از سورت بی موج تراورتن طرق که دارای بازه رنگ کرم و کرم  روشن است در نمای بیرون ساختمان برای کاربرد سنگ نمای رومی مورد استفاده قرار می گیرد و همین علت موجب محبوبیت آن در بین طراحان و پیمانکاران گردیده است .

یکی از چالش های پیش روی فعالان صنعت ساختمان در شهرهای تهران و اصفهان این سوال است که قیمت هر متر مربع سنگ تراورتن کرم در این شهرها چه مقدار است . به غیر از فاکتورهای اشاره شده در آغاز مقاله ، آیا  می توان عوامل دیگری را به عنوان عوامل تاثیرگذار بر قیمت گذاری سنگ موردنظر در نظر گرفت ؟ این سوالات به پارامترهای زیادی بستگی دارد که شما می توانید جهت دریافت مشاوره قبل از خرید سنگ های تراورتن باما در تماس باشید .


فرم ارسال نظر